onsdag 15. april 2015

Hcg ble min redning mot de farlige fettcellene


Jeg har siden våren 2015 hjulpet mange kvinner ned i vekt. Samtlige har gått ned i vekt, noen er ferdige og fornøyde, og noen er i en prosess der de må ha flere kurer for å gå ned ønsket antall kilo.
Man kan forvente en vektnedgang på ca 7 kg i løpet av en kur som varer i 29 dager. Det er det skadelige overflødige fettet som blir borte - ikke muskler og vann.

                                                              Første dag!    
                                                     
Jeg har gått ned i vekt, går ned i vekt og det skjer fort. Men jeg er ikke sulten og jeg ser ikke ut som "skrik" av Munch i ansiktet. Heller tvert imot, jeg går inn de steder hvor jeg skal, også rundt magen! Jeg føler meg så bra, har masse energi, huden har glød og jeg graver frem gamle klær som jeg trodde hadde krympet i skapet ;-)

Jeg gjør noe jeg trodde jeg aldri skulle gjøre igjen - jeg med min viten om kosthold og ernæring. Jeg er på diett - en megastreng diett der jeg spiser kun 500 kalorier pr. dag. Det er ikke rart man taper vekt da tenker du kanskje og det gjør jeg jo. Men greia er at jeg er ikke sulten, jeg har energi, sover godt og alt er bra, veldig bra!
Med kun 500 kalorier pr dag burde man jo ha det helt forferdelig; sulten, ukonsentrert, tenker kun på mat, søvnløshet, slapphet osv. vi har vært der de fleste av oss.
                                                                                                                                                             
Jeg har det fantastisk!
Og grunnen til at jeg har det så fantastisk er noen små sukkerpiller; homeopatisk hcg. De gjør at hypotalamus i hjernen min som styrer sult og fettforbrenning gjør en grundig god jobb. Og at hypotalamus har fått seg en skikkelig oppstrammer slik at når kuren er over så fortsetter den å gjøre en like grundig jobb!
Du tror ikke på homeopati sier du? Det gjør heller ikke Rune min mann; han snakket mye om det før jeg startet opp med dietten. Men den diskusjonen har stoppet.. merkelig ikke sant?

Hva er hcg da? Jo, det er et hormon som gravide kvinner har i kroppen blant annet for å beskytte fosteret hvis moren skulle sulte under svangerskapet. Og det samme hormonet gis til kvinner som har vansker med å bli gravide for å øke fertiliteten. I medisinens verden heter det Pregnyl og det er strenge restriksjoner her i Norge for å gi det ut til de som ønsker å gå ned i vekt. Pregnyl brukes i store doseringer på kvinner som vil bli gravide og kroppen produserer masse av hormonet under en graviditet. Ved vektreduksjon er det veldig små mengder som brukes og kun i en kort periode på 3 uker.

Nå er det ikke slik at dette er den eneste måten å gå ned i vekt på. Det er det ikke, det er mange måter å nå målet på, men det som er problematisk for overvektige er at de går opp i vekt når en kur eller diett er avsluttet. Dette fordi cellene i kroppen er kodet til å lagre fett.  Derfor har jeg de siste 10 årene snakket varmt om at overvekt handler om så mye; det kan være matintoleranse, betennelse/inflammasjon i kroppens celler, hormoner ute av balanse, for mye mat, for lite mat, stress på cellenivå osv. Jeg snakker fortsatt varmt om dette fordi det er viktig å gripe fatt i årsaken til problemene og aktivt gjøre noe med det ikke bare på grunn av vekt, men også i et større helseperspektiv.

Så, når min kur er ferdig så skal jeg fortsette med min sunne livsstil, spise som jeg pleier og med både nærvær og nytelse.. Fordi jeg har spist sunt i 10 år og tiltross for det så har ikke kroppen min helt skjønt hvordan forbrenne fett. Det har jeg ordnet nå, for hcg restarter hypotalamus sin fettforbrenningsfunksjon.
Det jeg kommer til å gjøre i tillegg til å fortsette min sunne livsstil er å lytte til kroppen min, spise når jeg er sulten, stoppe når jeg har fått nok (det er før stappmett),nyte maten og stole på at kroppen min skjønner hvordan den skal håndtere den.


                                                           I dag!

Jeg har utarbeidet og selger "Varig slank med hCG". Det er den homeopatiske  hCG-kuren med noen oppskrifter, informasjon om hvilken mat man kan spise under kuren, kaloritabell, tips og råd og en beskrivelse av både hva hcg er, hvorfor det virker og hvorfor det gir en varig effekt. Så hvis du trenger hjelp med å gå varig ned i vekt så ta kontakt med meg:
inger-lise@live.no eller ring 986 69 235.


Følg gjerne facebooksiden min Happy Body - Inger-Lise Jørgensen









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har det godt når jeg.....

Jeg har det godt når jeg: Lager meg en god grønnsaksjuice. I dag ryddet jeg i kjøleskapet og brukte gulrøtter, rødbeter, agurk, epl...