lørdag 31. mars 2012

Energisk kickstart på dagen!






Her kommer verdens beste og sunneste start på dagen:


  • 6-8 frosne spinatkuler (fra frysedisken i butikken)
  • 1 banan
  • 1 egg - rått (alternativt en ss proteinpulver)
  • 1-2 ss udos choice - eller linfrøolje.
  • 1 ts lakrisrotpulver ( helsekost) OBS! forsiktig for deg med høyt blodtrykk - prøv da heller 1/2 ts vaniljepulver (helsekost)
  • 2-3 dl rismelk, alternativt: havremelk, mandelmelk, kokosmelk eller soyamelk


Du kan også tilsette 1 ss grønt pulver, 1 ss lechitin granulat. Banan kan byttes ut med for eksempel avocado, eller en halv banan og en halv avocado.

Alt blendes i en blender til en flytende og litt tykk konsistens. 


r

På toppen kan du strø over:

  • 1 ss linfrø
  • 1 ss sesamfrø

som er malt i kaffekvern eller knust i morter.

Smaker faktisk veldig godt, gir super energi, lang metthetsfølelse og bør nytes sakte med skje.


Enjoy!

Du er velkommen til å like siden min Happy Body på facebook her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har det godt når jeg.....

Jeg har det godt når jeg: Lager meg en god grønnsaksjuice. I dag ryddet jeg i kjøleskapet og brukte gulrøtter, rødbeter, agurk, epl...